ماجرای جنایت در پوشش لوله بازکنی شمال تهران

هر ساله اخبار زیادی از دزدی در پوشش لوله بازکنی شمال تهران یا حتی دیگر شهرهای کشور شنیده و خوانده می‌شود.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله اخبار زیادی از دزدی در پوشش لوله بازکنی شمال تهران یا حتی دیگر شهرهای کشور شنیده و خوانده می‌شود. تبهکاران و کلاهبردارهایی که هر بار با یک پوشش وارد خانه‌ای شده و سعی در تجاوز به جان و مال مردم را دارند. این اتفاقات معمولا در نقاطی از شهر می‌افتد که محل سکونت افراد متمول است مانند شمال تهران. یکی از این پوشش‌های شغلی لوله بازکنی است. در این حالت، سارق با ظاهر لوله بازکن برای باز کردن انسداد لوله وارد منازل مردم می‌شود و دزدی می‌کند.  

انواع جنایت و تبهکاری در پوشش لوله بازکنی شمال تهران

بعضی افراد لوله بازکن در پوشش لوله بازکنی شمال تهران یا چاه بازکن دیگر مناطق تهران و سایر شهرها، از وضعیت نیازمردم به لوله بازکنی فوری، سوء استفاده نموده و به راحتی وارد منزل آنها می شوند و اقدام به اعمال جنایتکارانه می زنند. که از این میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماجرای جنایت در پوشش لوله بازکنی شمال تهران

کلاهبرداری از راه لوله بازکنی

در حال حاضر برخی از کسانی که تبلیغ لوله بازکنی در شمال تهران یا دیگر مناطق آن را منتشر می‌کنند در تماس تلفنی قیمت کمتری اعلام می‌کنند ولی پس از مراجعه قیمت زیادی را طلب می‌کنند. این اتفاق بین لوله بازکن هایی که عضو اتحادیه صنف خود نیستند زیاد می‌افتد.

در یک مورد صاحبخانه‌ای که در منزل خود هیئت عزاداری برگزار کرده بود و به مشکل بند آمدن فاضلاب برخورد می‌کند و به یکی از همین افراد تماس می‌گیرد. لوله بازکن غیرمجاز بعد از مراجعه مبلغ هنگفتی مطالبه می‌کند و بعد از امتناع صاحبخانه برای تحت فشار قرار دادن وی شروع به داد و بیداد می‌کند. صاحبخانه برای حفظ آبروی خود در برابر عزاداران مجبور به پرداخت می‌شود ولی بعد از طریق مرجع انتظامی پیگیر موضوع می‌شود و متوجه می‌شود که آن فرد به شکل غیرمجاز وارد این حرفه شده است و مجوزهای لازم را ندارد.

قیمت لوله بازکنی را نمی توان به طور دقیق، از قبل تعیین کرد، زیرا بستگی به ابزار و تجهیزات مورد استفاده و میزان گرفتگی لوله دارد. اما برخی از این موضوع سوء استفاده نموده و هزینه باز کردن لوله را نجومی اعلام می کنند.

دزدی با پوشش لوله بازکنی در شمال تهران

همان‌طور که می‌دانید مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب مشکلی است که می تواند زندگی را برای ساکنان ساختمان با اختلال مواجه کند. به همین دلیل در صورت وقوع گرفتگی لوله فاضلاب، دستپاچگی و مختل شدن روند زندگی روزانه باعث می‌شود افراد بی‎تجربه به راحتی یا از روی ناچاری به هر کسی اعتماد کنند.

برخی در لباس لوله بازکن شمال تهران و بدون کارت عضویت در اتحادیه وارد منزل می‌شوند و دست به سرقت اموال صاحبخانه می‌زنند. در نظر بگیرید خانم خانه‌داری که خود را آماده برگزاری مراسم مهمانی می‌کند و صبح همان روز به مشکل گرفتگی لوله فاضلاب بر می‌خورد. به اولین تبلیغاتی که می‌بیند زنگ می‌زند و به دلیل مشغله زیاد و ناخوشایند بودن صحنه رفع گرفتگی لوله توالت، فرد لوله بازکن را تنها می‌گذارد. آن فرد هم از غفلت صاحبخانه سواستفاده کرده و با ورود به اتاق خواب صاحبخانه اقدام به سرقت چند شیء ارزشمند می‌کند. سپس بدون هیچ ردپایی منزل را ترک می‌کند.

سهل‌انگاری در توجه به عضویت یا عدم عضویت لوله بازکن در اتحادیه لوله بازکنی و همچنین تنها گذاشتن فرد لوله بازکن خود بستر این سرقت را فراهم می‌آورد.

ماجرای جنایت در پوشش لوله بازکنی شمال تهران

وقتی لوله بازکنی منجر به قتل می‌شود

از آنجایی که این افراد شیاد برای کلاهبرداری خود از راه‌هایی مانند آبروریزی و داد و فریاد برای وصول مطالبات غیرمنصفانه و خارج از نرخنامه خود یا تهدید و درگیری با صاحبخانه استفاده می‌کنند احتمال بروز درگیری در آن زیاد است. درگیری‌هایی که ممکن است حتی به قتل یکی از طرفین بینجامد. فرض کنید زمانی‌که لوله بازکن شیاد مبلغ فوق‌العاده هنگفتی را خارج از نرخنامه مصوب اتحادیه لوله بازکنی شمال تهران از صاحبخانه مطالبه می‌کند و شخص از پرداخت آن سرباز می‌زند و بین آن دو درگیری رخ می‌دهد لوله بازکن غیرمجاز با ابزاری که با خود آورده بود، در دعوای فیزیکی با صاحبخانه، او را به قتل می‌رساند.

چگونه از خطر لوله بازکن های کلاهبردار در امان بمانیم؟

1- توجه و درخواست مجوزهای اتحادیه و اصناف از لوله بازکن قبل از ورود به منزل اولین قدم در راه صیانت از جان و مال شماست.  بدون عضویت در اتحادیه به هیچ وجه به شخصی اعتماد نکنید. همانطور که می دانید برای عضویت در تمام اتحادیه ها نداشتن سوءپیشینه و سلامت روانی و اخلاقی شخص و تایید مراجع قضایی و انتظامی لازم است. همین خود یک نکته مهم برای اعتماد به فرد مذکور است.

2- شما می توانید به شرکت ها و مجموعه هایی که این خدمات را با افراد عضو اتحادیه لوله بازکنی شمال تهران یا دیگر شهرها انجام می دهند سفارش دهید. این شرکت ها خود به پایش و گزینش نیروهای خود اقدام می کنند. البته باید اعتبار شرکت مذکور نیز بررسی شود. از معتبرترین مجموعه های لوله بازکنی، لوله بازکنی برچسب است که انواع خدمات چاه بازکنی را در تمام مناطق تهران انجام می دهد. برچسب از افراد باسابقه، منصف و عضو اتحادیه و دارای حسن شهرت استفاده می کند.

ماجرای جنایت در پوشش لوله بازکنی شمال تهران

آشنایی با خدمات سایت برچسب در زمینه لوله بازکنی شمال تهران

سایت برچسب ادعا دارد:
"لوله بازکنی شمال تهران خدمات خود را به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ارائه میدهد. لوله بازکن های شمال تهران بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از 20 الی 30 دقیقه خود را به محل مورد نظر می رسانند و پس از تشخیص نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات لوله بازکنی، اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب می کنند."

شما می توانید با مراجعه به سایت برچسب (barchasb.net)، نام منطقه خود را جستجو کنید و لیست نزدیک ترین افرادی که خدمات لوله بازکنی شبانه روزی ارائه می دهند را، مشاهده کنید. این سایت، تیم رضایت سنجی دارد که بر اساس نظرات مشتریان، به لوله بازکن ها امتیاز می دهد. بدین ترتیب شما را در انتخاب بهترین گزینه، راهنمایی می کند. 

اولویت این افراد جلب رضایت مشتریان است و سعی بر این است تا خدماتی باکیفیت و تضمینی، تمیز و بدون کثیف کاری و آسیب رساندن به وسایل موجود در محیط، ارائه دهند.
متخصصان لوله بازکن شمال تهران و سایر مناطق، در کنار انجام خدمات باز کردن لوله و چاه بازکنی، در زمینه مراقبت و پیشگیری از مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب نیز شما را به صورت رایگان راهنمایی می کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۰۹:۴۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
واقعا خیلی دوره زمونه بدی شده. باز خداروشکر همین اینترنت هست که کار مارو راه بندازه. آدم نمیدونه دیگه چجوری باید اعتماد کنه به بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
ممکنه توی همه صنفها افراد خلافکار نفوذ کرده باشند،همین چند وقت پیش برای نصب چند درب اتاق خواب و ... یک نصاب توسط درب ساز فرستاده شده بود که به بهانه های مختلف ما را پی تعویض قفل و ... می فرستاد و خودش به دزدی مشغول میشد بعد از اینکه رفت وما جریان را فهمیدیم غیبش زد و کلی ضرر اعتماد به نصاب درسازی را کردیم.
Netherlands
مریم حسینی
۰۹:۰۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
روی در خونه ما کلی برچسب لوله بازکنی چسبوندن
من که جرات نمیکنم زنگ بزنم بهشون. اصلا نمیدونم میشه اعتماد کرد یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۹:۴۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
چقدر هشدار دهنده بود... من که میترسم وقتی تنها هستم اجازه بدم فرد ناشناس به خاطر لوله بازکنی یا هر سرویس دیگه بیاد تو خونه ام. ولی خب این باعث شد که بیشتر از قبل حواسم رو جمع کنم.
United States of America
سولماز قادری
۱۰:۳۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
زیر پوست این شهر چه اتفاقاتی می افته و ما ازش بی خبریم. امان از سهل انگاری آدم ها. نباید به هر کسی اعتماد کرد
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۲:۳۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
حالا بعضی از لوله بازکن ها هم انصافا خیلی خوبن ولی خوب بهتره مراقب باشیم من که خودم سعی میکنم همیشه مراقب باشم ولی انصافا یک وقتایی نمیشه کاری کرد دیگه ...
Netherlands
الهام
۰۸:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
آره بابا زنگ زدن به این برچسب لوله بازکنی هایی که رو در و دیوار خونمون هست هم الان دیگه ریسک شده. معلوم نیست میشه اعتماد کرد یا نه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
حالا خیلی ها هم هستن که سایت ندارن خوب چکار کنن بشینن تو خونه
Netherlands
ناشناس
۰۸:۲۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
نه بابا اینهمه سایت لوله بازکنی، خب از یکی از اونا استفاده کنن دیگه.
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۶:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
تو هر شغلی یک سری از این مسائل هست ولی بهتر اینه که همه رعایت کنند.
من خودم قبل تماس با لوله بازکن وسایلی که قیمتی هستن رو از تو خونه جمع کردم که مشکلی پیش نیاد و تمام مدت دم درب سرویس بالا سرشون بودم
میگن مالتو بچسب همسایت رو دزد نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
حالا این چیزایی که گفتن نمیدونم چقدرش واقعی بود و چقدرش هشدار، ولی این دعواهه رو خیلی زیاد شنیدم ک با لوله بازکن ها اتفاق میفته
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۴ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
این حرفا من خودم یک لوله بازکنم و همیشه دنبال نون حلال بودم حتی بخاطر نون حلال حاضر شدیم دست به چیزی بزنیم که حتی خود صاحب خونه نمیتونه ببینه اون منظره رو
خدا لعنت کنه اونایی که بقیه رو از نون خوردن می خوان بندازن
اخه اگه شما از سایت معتبر لوله بازکن بگیرید چه درد سری داره
ما خودمون برا چند تا سایت کار میکنیم و بعد از اینکه میریم سر یک کاری به ده نفر جواب پس میدیم.
Iran (Islamic Republic of)
سید علی
۱۰:۴۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۹
راست میگه... خیلیا که الان زندانن، بخاطر یه دعوای ساده کار دست خودشون دادن... همیشه باید مراقب بود.
Iran (Islamic Republic of)
صوفی
۲۱:۰۰ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
مرسی از خبر مفیدتون واقعا دونستن این مطلب برای همه واجبه
Iran (Islamic Republic of)
احمد ریحانی
۱۹:۵۹ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
البته خیلی از لوله بازکن ها انسانهای شریفی هستن که برای پول حلال درآوردن تلاش میکنن. اما بازم باید مراقب بود.
Germany
Z.Sh77
۱۵:۵۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
وااااااای چه چیزااااااا
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
حتما قبل از این که وارد خونتون بشن ازش بخواین مجوز کارش رو بهتون نشون بده
Iran (Islamic Republic of)
ندا اسعدی
۱۳:۳۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
واااای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
ورود هر شخصی به داخل منزل و محل سکونت باید با تحقیق و بررسی قبلی انجام بشه و نباید به هر شخص یا آگهی اعتماد کرد.
Iran (Islamic Republic of)
rahil
۰۹:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
تمامی مطالب بسیار مفید و آگاه کننده بود ممنون از سایت بی نظیرتون :))))
Iran (Islamic Republic of)
نورالقدوسی
۰۹:۱۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
واقعا ادم باید مواظب باشه و از مکان های معتبر افراد فنی کار رو بگیره من قبلا از این سایت درخواست دادم خوب بوده
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
عجب دوره زمونه ای شده :/

ولی بازم آدم باید همیشه حواسش جمع باشه
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۱۳:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ما چند وقت پیش جوشکار سیار زنگ زدیم اومد و دو روز بعد دزد اومد خونمون و حتی پلیس هم گفت که ممکنه همون غریبه ای باشه که اومده.
خلاصه مراقب باشید از اون به بعد هر کاری دارم از جایی که معتبر باشه خدمات میگیرم
United States of America
مهدی
۱۳:۲۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
چه وحشتناک.
Iran (Islamic Republic of)
نجاتی راد
۰۹:۴۷ ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
خوبه این اخبار پخش بشه تا مردم بدونن از این به بعد فقط از جاهای معتبر لوله بازکن بگیرن، نه اینکه صرفا از این لوله بازکن های روی در و دیوار شماره بگیرن و بیارن تو خونشون . من خودم همیشه سعی کردم از این لوله بازکن های اینترنتی بگیرم تا بعدش اگرم مشکلی داشت تو سایتشون بتونم یک پیگیری چیزی بکنم
آخرین اخبار